HTML

The Hypocrite Report

Minden, ami zene, magyar, tv vagy éppen geekség. Politikai hovatartozás és korrektség nélkül.

Blogroll

Feed

Írj nekünk!

Közös címünk:
thehypocritereport kígyó dzsímél pötty com

Vagy személyesen a nicknevünk és a fenti mailszolgáltató párosításával.

Új gombikonok, és ami kimaradt...

2009.08.16. 20:35 :: Bruzsy

A posztban leírt gombok az Opera beépített ikonkészletével dolgoznak, hogy azokat bárki, bármilyen témával használhassa. Ha azonban valaki hiányolja a Delicious, a Shareaholic vagy a többi szolgáltatás eredeti ikonját, annak készítettem egy azokat felhasználó változatot. Ezeknek a használatához azonban az ikonokat manuálisan kell "beírni" a témába. Én most megcsináltam a négy leggyakrabban használt Opera téma (Opera 9, Opera Classic, Opera 10 béta, Opera 10 weekly) frissített verzióját, amiket szintén innen tölthettek le. Az utóbbi kettőt megpróbálom majd rendszeresen frissíteni (előbbit új béta illetve egy esetleges RC kiadás esetén, utóbbit pedig minden héten az aktuális weekly-hez), hiszen én is ezt a verziót használom.

 

Az írásban bemutatott gombok sajátikonos verziói

 

Shareaholic

 

 

Digg 

 

Delicious

 

 

Az átalakított témák az új gombokhoz

Opera 9 Standard

Opera Classic

Opera 10 3. béta

Opera 10 weekly build (1708)

 

 

Lényegében elég sok mindent lefedtem szerintem, de bőven lehetnek kimaradások, olyan szolgáltatások, amiket nem ismerek, esetleg trükkök, amik elkerülték a figyelmemet. Ha tudtok ilyet, kérlek tudassátok, és megpróbáljuk minél jobban kiegészíteni a posztot. Nagyjából ennyit tudtam elmondani az Opera "webkettesítéséről", köszönöm az olvasást.

 

<- V. Blogok, e-mail és RSS          Tartalom
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hypocrites.blog.hu/api/trackback/id/tr511313552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása